Thursday, April 26, 2007

Last weeks of april

Journaling: at the beggining of the week, lots of empty space...
Now: full of scribbles :o)
and gone is april....swoosh!
I'm ready for all the
may flowers.

Done with my kid's markers
and ink.

Labels:

8 Lovely Comments:

Blogger Anina said...

I love it! A pool party in April! It's barely 50 degrees here... :-(

4/26/2007 11:12 AM  
Blogger Carlene said...

I'm so ready for May, too (although April was pretty good). I love the Lazy Sunday Owl.

4/26/2007 12:07 PM  
Blogger zime said...

OHH estas paginas me encantaron... no puedo esperar ver las de mayo!!

4/26/2007 3:58 PM  
Blogger Lara izq. said...

Hola Geninne.
Me llamo Lara Izquierdo. Soy Brasileña, pero vivo en Madrid hace un año.
Hace un par de semanas que conocí tu blog, y hay muchos detalles de lo que haces que me encantan. Tus dibujos, los muñecos que haces, y la agenda que tienes, son tres cosas que encuentro geniales.
Tengo un problema en encontrar agendas que me gustem, por su tamaño, color, etc, y desde hace tiempo decidí hacerme la mia. Y la tuya es exactamente la idea que tenia yo. Te felicito por tu trabajo.
Otra cosita muy semejante es que nuestros padres hacen cumple en los mismos dias. Que casualidad.
Bueno, si quieres conocerme, también tengo un blog. www.laraizq.blospot.com
Besitos

4/27/2007 2:01 PM  
Blogger Lori S-C said...

Great blog! I'll add you to my list!

Lori
artandplay.blogspot.com

4/30/2007 7:09 PM  
Anonymous Mae said...

The journal is so fun and inspirational looking! Very cool.

5/02/2007 6:12 AM  
Blogger Maryam in Marrakesh said...

Oh I love this!!!! Bravo from here in Marrakech:-)

5/02/2007 8:57 AM  
Anonymous Irene said...

these are so beautiful and inspiring.

5/02/2007 12:27 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home